Аналіз результатів опитування здобувачів освіти Відокремленого структурного підрозділу «Кілійський транспортний фаховий коледж Державного університету інфраструктури та технологій» дає можливість зробити наступні висновки.
ВСП «Кілійський транспортний фаховий коледж ДУІТ» забезпечує реалізацію здобувачами освіти права на якісну та доступну фахову передвищу освіту, передбаченого Законом України «Про фахову передвищу освіту».
Здобувачі освіти загалом достатньо задоволені освітньо-професійних програм «Навігація і управління морськими суднами» та «Управління судновими технічними системами і комплексами», що сприяє набуттю навичок майбутньої професії. Завдання колективу Коледжу – враховувати в своїй діяльності конструктивні зауваження здобувачів освіти та підтримувати високу якість надання освітніх послуг, систематично проводити опитування здобувачів освіти щодо відповідності форм, методів навчання та викладання принципам академічної свободи.
На підставі аналізу відповідей здобувачів освіти, з метою удосконалення та покращення освітніх послуг, які надає ВСП «КТФК ДУІТ», пропонується вжити наступних заходів:
- продовжувати систематично проводити моніторинг здобувачів освіти щодо задоволеності якістю освітніх послуг, освітньо-професійною програмою. Відстежувати позитивну динаміку та виявляти слабкі чи проблемні зони з метою втілення своєчасних заходів;
- посилити роботу щодо підвищення мотивації студентів до вивчення дисциплін, зацікавлювати їх, використовуючи нові методи і форми викладання, стимулюючи творчість студентів, постійно підвищувати їх інтерес до майбутньої професії;
- продовжити використання під час опанування змістовних частин освітніх компонентів навчальні відеоматеріали, можливості дистанційної неформальної освіти, продовжити впровадження та використання інтерактивних методів навчання (наприклад, метод конкретної ситуації, метод мозкового штурму, метод занурення, метод ділової гри), при цьому не обтяжувати надмірно навчальним матеріалом;
- при перегляді освітньої програми приділити увагу результатам знань та умінь набутих у процесі навчання, включаючи певні знання сучасних досягнень;
- постійно оновлювати та вдосконалювати методичне забезпечення навчальних дисциплін (вільний доступ студентів до електронних матеріалів лекцій, інструкцій до практичних занять, інструкцій для самостійної роботи тощо).
- переглянути методи стимулювання здобувачів до науково-дослідницької діяльності, запровадити кращі практики залучення здобувачів до науково-дослідницької діяльності, олімпіад, конкурсів тощо;
- продовжувати підтримувати постійний зв’язок зі здобувачами та їх батьками в реальному часі з використанням месенджерів для групових чатів;
- продовжувати реалізовувати освітній процес з урахуванням факторів, що негативно впливають на якість провадження освітнього процесу: відсутність електропостачання і, як наслідок, безперебійного доступу до мережі Інтернет та стабільного мобільного зв’язку, емоційне виснаження через війну (постійні повітряні тривоги, загрози ракетних обстрілів, зміна звичного темпу життя тощо), складні умови для навчання (зменшення часу на опанування матеріалу, перебування частки здобувачів за кордоном, проблеми із проходженням практики тощо);
- за умов сприятливої безпекової ситуації поступово збільшувати частку навчання в очній формі, враховуючи індивідуальні потреби, рівень задоволеності організацією освітнього процесу та бажання здобувачів і науково-педагогічних працівників працювати в очному форматі.
Результати та рекомендації, отримані після проведеного опитування здобувачів освіти, розглянуто на засіданні педагогічної ради ВСП «Кілійський транспортний фаховий коледж Державного університету інфраструктури та технологій».