Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової, творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання або наукових ,творчих досягнень.

Засади академічної доброчесності коледжу:

чесність – представники освітнього процесу зобов’язані діяти чесно та у жодному разі свідомо не висувати неправдивих тверджень;

законність – суворе дотримання у своїй діяльності членами освітнього процесу чинних нормативно-правових актів України, у тому числі локальних правових актів коледжу ,а також стимулювання до цього інших;

відповідальність – сумлінне та неухильне виконання покладених обов’язків, завдань та функцій, дотримання посадових інструкцій, положень, правил, здатність нести відповідальність за результати своєї діяльності та взятих на себе зобов’язань;

компетентність та професіоналізм – здобувачі освіти та педагогічні працівники зобов’язані підтримувати найвищий рівень компетентності у сфері професійної діяльності та навчання, складником якої є постійне підвищення кваліфікації, освітнього і наукового рівня, впровадження інноваційних форм діяльності;

справедливість – неупереджене ставлення учасників освітнього процесу, співробітників один до одного, об’єктивне, прозоре та незалежне оцінювання результатів навчальної, дослідницької, наукової чи трудової діяльності;

довіра – існування в освітньому середовищі атмосфери взаємної довіри, що заохочує вільний обмін ідеями та інформацією, сприяє співпраці й творчості, вільному продукуванню нових ідей, створення середовища неприпустимості привласнення результатів діяльності інших чи підрив репутації учасника освітнього процесу;

інформаційна відкритість та прозорість – вільний доступ до ресурсів інформації та документів, що стосуються усіх сфер освітньої, науководослідницької, господарської та фінансової діяльності, крім тієї, доступ до якої обмежено законодавством, зокрема й шляхом забезпечення відкритого доступу на офіційній інтернет-сторінці коледжу;

повага – виявлення поваги як до себе, так і до інших, незалежно від віку, статі та статусу, толерантність, уникнення зловживань посадовим становищем виборними чи призначеними представниками освітньої спільноти;

партнерство і взаємодопомога – зорієнтованість на співпрацю та партнерську взаємодію з метою підвищення якості навчальних та дослідницьких результатів, протистояння будь-яким формам дискримінації, ганебним учинкам, негативному впливу інших осіб.

Порушеннями академічної доброчесності та неприйнятним для здобувачів освіти та працівників коледжу вважаються:

академічний плагіат – оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства під іменем особи, яка не брала участі в їх створенні;

самоплагіат – оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів, за винятком оприлюднення таких у дисертаційних дослідженнях відповідно до вимог чинного законодавства;

фабрикація – вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях, наступне використання такої інформації, наукових результатів в академічній роботі;

фальсифікація – свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що пов’язані зі здійсненням освітнього процесу чи наукових досліджень, наступне використання такої інформації, наукових результатів у академічній роботі;

списування – виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;